"אבוטבול הרס את העירייה, החילונים הרסו את העיר"

    גואל ועקנין 1 Comment on "אבוטבול הרס את העירייה, החילונים הרסו את העיר"
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעיצומם של הדיונים בבית המשפט אודות חוקיותם של הבחירות המונציפליות בבית שמש והדרישה לבחירות חוזרות, מתראיינים למצלמת 'אתר קול חי' המועמד המפסיד אלי כהן, חבר מועצת העיר משה מונטג ותושב בית שמש שמואל חיים פפנהיים.

    אלי כהן סיפר כי הוא הגיש את העתירה לבית המשפט בניגוד למה שייעצו לו חבריו. "זה עלה לי המון כסף" אמר. "יש לי תרומות רבות שכיסו חלקים מהעלות אבל הלכתי על הצעד הזה ואני משוכנע שבית המשפט ייתן לי סעד".

    הוא סירב להגיב לשאלה האם הוא ילך לבתי המשפט העליון באם הערכאה המחוזית תותיר את תוצאות הבחירות על כנם.

    משה מונטג, חבר מועצת העיר מטעם דגל התורה ויו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ובניה אמר כי מדובר בסיפור שנופח מעבר לפורפורציות. "יש לנו בסך הכל 36 תעוות זהות שהתברר שהיה בהם הצבעה וגם בהם לא ברור מי הצביע הא בעל התעודה או אחרים אבל זה סיפור תקשורתי מנופח".

    לשאלה על אווירת זיופים שהייתה בעיר הוא אומר "הייתי מציע להם לבוא לעיר וללמוד את העיר, גווניה וחילוקי הדעות של קנאים למיניהם". לדבריו, זה נושא עם המון דיוקים. "הם דברו על 1700 מתלבטים והפרקליטות חושבת שמדובר באנשים במספר הזה שלקחו להם את התעודת זהות כדי להצביע בשמם. אנו נוכיח להם את המספרים ונראה שאין סיכוי לצמצם את הפער של 936 קולות".

    הבוטה מכולם היה שמואל חיים פפנהיים שנחשב כאיש העדה החרדית ואינו מצביע בבחירות מחד ותומך של אלי כהן מאידך.

    "אני בנאדם ברשות עצמי עם תובנות עצמאיות. דווקא בגלל היותי איש העדה החרדית שלא גדל על הפרה הקדושה של מפלגות חרדיות הגעתי למסקנא שמשה אבוטבול לא ראוי להיות ראש עיר, אלי כהן כן".

    במענה לשאלה על הפיתוח המואץ שעברה בית שמש בזמן אבוטבול אומר פפנהיים "אמנם מגיע למונטג ישר כח על שקידם את העיר והפך אותה למקום העתיד של הציבור החרדי, אבוטבול לא הפריע אבל לא עזר".

    "אני מסתכל על מודיעין עילית ועל ערים נוספות, רואה ראשי ערים פעילים שעושים הרבה יותר, אבוטבול התרשל בתפקידו ותראה את מצב התשתיות בעיר שהם יותר גרועים מלפני חמש שנים. מלבד זאת הוא פספס הזדמנויות שבוא לקראתו כמו כיתות שמשרד החינוך תקצב ובגלל מחלוקות פנימיות הוא לא נגע בזה".

    לסיום אומר פפנהיים כי הקמפיין החילוני שמכפיש את העיר הוא מגרש את הציבור הלא חרדי מהעיר ומונע ציבור חדש וצעיר מלבוא. יקח הרבה שנים למתג את העיר כעיר אטרקטיבית לכל הקהלים וחבל.



    1 תגובות

    מיין תגובות